FAQ


Kliknij na wybrane pytanie, aby zobaczyć odpowiedź


Obsługa klienta: centrala telefoniczna

Dlaczego twój numer telefonu nie działa?
Nasza centrala jest obecnie niedostępna na czas nieokreślony. Przepraszamy za niedogodności i zapraszamy do ewentualnego kontaktu mailowego pod adresem : [email protected]


Fototorty, Torty tematyczne i edytor zdjęć

Jaka jest różnica między fototortem i tortem tematycznym?
Przy wyborze fototorta masz możliwość załadowania dowolnego zdjęcia, które później zostanie wydrukowane na torcie. Decydując się na tort tematyczny masz możliwość wybrania tematu, który najbardziej Ci się podoba lub najbardziej pasuje do Twojej okazji. Po wybraniu rozmiaru fototorta kliknij "dalej" , aby otworzyć edytor obrazu, dzięki ktoremu łatwo załadujesz i edytujesz zdjęcie. Wybrany przez ciebie obraz powinien mieć najwyższą możliwą rozdzielczość. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Co mam zrobić z moim zdjęciem w zakresie jakości obrazu / formatu pliku / rozmiaru?
Proszę przesłać nam zdjęcie w formacie JPG, GIF lub PNG. Do załadowania wybierz zdjęcie o jak najwyższej rozdzielczośći. Optymalny efekt uzyskuje się przy średniej rozdzielczości 300 dpi. Możemy powiększyć małe obrazki, ale to znacznie obniży jakość wydruku. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Co muszę zrobić jeśli nie mogę załadować zdjęcia?
Niektóre kroki w edytorze zdjęć mogą potrwać kilka sekund, więc w pierwszej kolejności trzeba trochę poczekać zanim zamkniesz edytor. Natomiast jeśli ładownie nie dziala pomimo kilku prób, proszę kontynouwać zlecenie bez załadowanego obrazu aż do samego końca. Następnie automatycznie otrzymasz potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem poczty e-mail. Gdy to nastąpi wyślij nam swoje zdjęcie na nasz adres mailowy, podając nam informację dotyczące żądanej przez Ciebie ramki, napisu, nie zaomnij podać numeru zamówienia!

Czy dodanie napisu na tort wiąże się z dodatkowymi kosztami?
Nie, napis na torcie o długosci do 35 znaków zawarty jest w cenie. Nie wiąże się zatem z żadnymi dodatkowymi kosztami.


Proces zamówienia

Na ile porcji wystarczy tort?
Nasze ciasta są dostępne w 6 różnych rozmiarach. Okrągły tort tematyczny o średnicy 18 cm (rozmiar S: 6 porcji), 26 cm (M: 12 porcji) i 36 cm (L: 25 porcji). Prostokątne fototorty są dostępne w rozmiarach 20x14 cm (S: 6 porcji), 25x17 cm (M: 10 porcji) oraz 40x30 cm (L: 30 porcji). Fototorty są dostępne również w rozmiarach przewidzianych na duże imprezy: 60x40 cm (XL: 60 porcji), 75x55 cm (XXL: 110 porcji) i 110x75 cm (XXXL: 220 porcji). Więcej informacji znajdziesz tutaj.

W jak krótkim terminie mogę złożyć zamówienie?
Czas dostawy wynosi około 2 dni roboczych. DHL dostarcza zwykle między 9:00 a 17:00

Co muszę zrobić jeśli nie znalazłem odpowiedniego tortu do mojej okazji?
Spróbuj poszukać tortu za pomocą naszej wyszukiwarki, która znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony internetowej. Wprowadź słowo kluczowe, po czym wyświetlą się pasujące do niego torty. Jeśli nie znajdziesz żadnych wyników za pomocą wyszukiwarki, prześlij nam zapytanie precyzując nam poszukiwany przez Ciebie temat dla torta i wyślij na nasz e-mail: [email protected]. Alternatywnie możesz zamówić fototort. Załaduj swój obraz, dzięki któremu stworzysz indywidualny tort tematyczny.

Jak mogę dowiedzieć się czy moje zamówienie zostało prawidłowo przyjęte?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej. W nim znajdziesz wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zamówienia. Proszę skontroluj wszystkie dane, takie jak np. adres dostawy, data dostawy itd. Jeśli znalazłeś jakiś błąd, skontaktuj się prosze z naszą obsługą klienta w celu rozwiązania problemu.


Termin przydatności do spożycia, przechowywanie i składniki

Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia. Co muszę zrobić?
Zazwyczaj potwierdzenie otrzymujesz bezpośrednio po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną. Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia w swojej skrzynce e-mail, sprawdź proszę folder „spam“. W wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że potwierdzenie przyjęcia zamówienia może pomyłkowo trafić do folderu spam. Jeśli tam też nie znalazłeś żadnego potwierdzenia, proszę skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod numerem telefonu 022 208 66 90 w celu wyjaśnienia problemu.

Jak długi jest termin przydatności do spożycia?
Nasi cukiernicy przygotowują swieże torty każdego dnia i tego samego dnia są one wysyłane na adres podany przez klienta. Od dnia, w którym otrzymałeś tort można go przechowywać około 7 dni w temperaturze pokojowej. Ta reguła nie dotyczy tortów o większych rozmiarach, takich jak XL-XXXL. Aby poznać okes przydatności do spożycia dużych tortów skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, ponieważ ich przydatność do spożycia jest krótsza.

W jaki sposób przechowywać ciasto?
Ciasto powinno być przechowywane w temperaturze pokojowej. Proszę nie przechowywać go w lodówce, ponieważ wilgoć i kondensacja mogą spowodować odbarwienie się, a nawet rozmazanie barwników spożywczych użytych do druku na masie marcepanowej.

Jakie składniki są stosowane do wyprodukowania mojego ciasta?
Do wypieku naszych tortów używamy wyłącznie specjalnie wyselekcjonowanych składników. Tutaj dowiesz się wszystkiego na ten temat.

Czy dostępne są ciasta bezglutenowe?
WAŻNE: Niestety, musimy wstrzymać się na krótki czas z produkcją naszych tortów bezglutenowych. Dzieje się tak dlatego, że nie mamy już możliwości robienia takich tortów w obecnych warunkach. Gdy tylko przeniesiemy się do nowej siedziby, będziemy mogli ponownie rozpocząć produkcję naszych tortów bezglutenową - lepiej niż kiedykolwiek!

Do tego czasu nadal mamy w naszym asortymencie małe wypieki bezglutenowe :)

Tak, bezglutenowe ciasta znajdziesz również w naszej ofercie. Wszystkie jednopiętrowe torty tematyczne o okrągłej formie można zamówić w wersji bezglutenowej, jednakże jedynie w jednym rozmiarze, a mianowicie o średnicy 18 cm. Wybierając smak ciasta wybierz opcję "bezglutenowe". Należy dodać, iż nasze ciasta bezglutenowe są dostępne wyłącznie o smaku waniliowo-malinowym.


Wysyłka

Jakie rodzaje wysyłki mam do wyboru?
Na terenie Polski istnieją 2 różne rodzaje wysyłki. Jedna odbywa się za pośrednictwem DHL Parcel, zaś druga DHL Express. DHL Parcel jest wysyłką standardową, w konsekwencji dostawa Twojego zamówienia może różnić się od żądanego terminu dostawy o +/- 1 dzień roboczy. Jeśli chesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone precyzyjnie w wybrany przez Ciebie dzień, koniecznie wybierz dostawę za pośrednictwem DHL Ekspess. Kolejną zaletą wysylki DHL Express jest to, że zamowienie ciasta w bardzo krótkim terminie jest możliwe. Decydując się na DHL Express, dostawa tortu jest możliwa już nawet do 2 dni roboczych. Więcej informacji o rodzajach wysyłki i wysyłkach na teren innych krajow znajdziesz tutaj.

Jaki jest koszt dostawy?
Koszt standardowej wysyłki DHL Parcel na terenie Polski wynosi 19,90 zł. Natomiast wysyłka DHL Express kosztuje 49,90 zł. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kiedy moje ciasto zostanie dostarczone?
Składając zamówienie masz możliwość podania preferowanej daty dostawy. Przy wyborze dostawy DHL Express, zamówienie zostanie dostarczane dokładnie w wybrany przez Ciebie dzień. Decydując się na przesyłkę DHL Parcel zwróć uwagę na to, że dostawa może się różnić o +/- 1 dzień w stosunku do wybranej przez CIebie daty. Dostawa towaru wysłanego za pośrednictwem DHL Parcel odbywa się zazwyczaj między godziną 8:00 a 18:00. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Czy dostawa w weekend jest możliwa?
Nie, dostawa w sobotę, niedziele i dni świąteczne jest niestety niemożliwa.

Czy mogę śledzić przesyłkę przy pomocy numeru przesyłki?
Tak, jak tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z numerem przesyłki zamówienia. Za jego pomocą możesz w dowolnym momencie sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Dlaczego otrzymuję już teraz alert transmisji?
Nasze etykietki wysyłki przygotowywane są już dzień wczesniej, a więc zanim twój tort zostanie upieczony. Dlatego tez może się zdażyć, że alert transmisji również zostanie wysłany 1 dzień przed upieczeniem tortu.

Jak należy postąpić, gdy nie jestem obecny pod podanym adresem w dniu dostawy?
Jeśli kurier nie może dostarczyć zamówienia, ponieważ w momencie dostawy nie ma nikogo pod podanym adresem, stara się dostarczyć paczkę do sąsiadów. Jeśli nie jest to możliwe, zabiera Twoją paczkę i pozostawia w skrzynce na listy awizo z informacją kiedy i gdzie można ją odebrać. Zazwyczaj paczka czeka na odbiór w następny dzień roboczy w najbliższym oddziale pocztowym.


Płatność

Jakie rodzaje płatności są dostępne?
Do wyboru posiadasz bezpieczną płatność kartą kredytową (Visa / Mastercard) lub przez PayPal. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.



Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Z miłą chęcią pomożemy rozwiązać Twój problem! :)